Tyylinäyte yhdistyksen kesöolympialaisista

Rauman Eläkkeensaajat ry kuuluu Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:een.
Vuosi 2024 on yhdistyksemme 58. toimintavuosi. Perustava kokous pidettiin 17.10.1966.
Jäsenmäärämme oli vuoden 2023 lopussa 597 jäsentä, joista naisia 357 ja miehiä 240.
Yhdistyksen jäsenmaksu > linkki jäsenasiat -sivulle.

Vietämme yhteistä iltapäivää maanantaisin kaksi kertaa kuukaudessa. Paikka TulesTalo Aittakarinkatu 14.  Katso tarkemmin yhdessäolotilaisuudet-sivulla

Tilaisuuksissamme esiintyvät jäsenemme tai ulkopuolinen luennoitsija, joka kertoo ajankohtaisista aiheista.

Kesän toiminnat keskittyvät kesäpaikkaamme Lehtolaan Suvitie 8. Lehtola on auki kesä- heinä- ja elokuussa joka päivä klo 11-16. Lehtolassa on tarjolla virvokkeita pientä maksua vastaan.

Kerho- ja pienryhmätoimintaa varten on varattu tilat TulesTalolta, Aittakarinkatu 14.

Matkoja järjestetään jäsenten kiinnostuksen mukaan, myös EKL:n Satakunnan piirin ja eri yhdistysten tilaisuuksiin.

Yhdistyksen tilaisuuksista tiedotamme yhdistyksen kotisivuilla, kaupunkilehti Uutis-Rauma järjestöpalstalla, Lehtolan ilmoitustaululla sekä yhdistyksen Facebookissa .